sobota, 11 sierpnia 2012

MOJE CANDY CANDY CANDY - ZAPRASZAM !

MOJE CANDY CANDY CANDY - ZAPRASZAM !

Witajcie ! To juz setny post :) 
Postanowilam, ze to wlasnie w tym poscie zamieszcze nowe Candy dla Was :)


Zasady tak jak zwykle.
- Umiescic banerek u siebie na blogu
- Zostawic komentarz pod postem
- Bedzie mi milo powitac nowych obserwatorow ale nie jest to obowiazkiem
- Bedzie mi bardzo milo gdy polubisz moja stronke na Facebooku dotyczaca malowania twarzy dzieciakow
( dla obserwatorow i osob, ktore polubia mojego facebooka wylosuje nagrode niespodzianke)

Zabawa trwa do 11.09. Zwyciezca zostanie ogloszony w ciagu 3 dni.

Wiecej zdjec przydasiow :) ktore sa do wygrania. Miedzy innymi serwetki, papiery, kwiatki, puzzle gabkowe, klamerki, krysztalki, koraliki, wstazeczki, guziki.












Zapraszam wszystkich do zabawy ! :) Milego dnia.

124 komentarze:

  1. Gratuluję i kolejnych setek życzę:)Jej same cuda do wygrania, wreszcie mogłabym spróbować czegoś innego niż biżuteria:) oczywiście się zapisuję i zapraszam na Candy do mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bannerek wisi
    Obserwuję z przyjemnością
    Lubię facebookowo jako Paulina K.
    Zgłaszam się do zabawy - Może udałoby mi się wreszcie zrobić jakąś poważniejszą karteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce :) (obserwuję od dawna :))

    Pozdrawiam,
    filc-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj setka ci wybiła no to gratulacje:)))) Hihihihi.........Muszę stanąć w kolejce po te 200setkę słodkich przydasi .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ustawiam się w kolejce i pędzę wstawić banerek w poście :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się takich cudeniek nie odpuszczę;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe candy, dołączam do kolejki i zapraszam również do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Gratulacje! Wspaniałe candy oczywiście, że biegnę do kolejki. Będę czekać z niecierpliwościa na losowanie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, 200 przydasi :) Candy na bogato :)
    Chętnie się zapisuję - info w pasku bocznym.
    Zapraszam również na moje candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam sie w kolejce i czekam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zaszalalas tyle pieknych rzeczy rozdajesz, chetnie sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Ale ogrom słodyczy :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :). Dołączyłam także do grona obserwatorów i polubiłam na facebooku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tu się nie skusić na taką ogromną liczbę cukierkasów! Oczywiście z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie, będę tu systematycznie zaglądać i nawet na face'a zajrzałam! Pozdrawiam! i zapraszam do siebie: www.kartkownia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja wezmę chętnie udział w zabawie :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    Ivo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma bata na takie cukierasy muszę się zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozgoszczę się w kolejce i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję setki, ja jeszcze trochę :) Oczywiście, że się zapisuję, bo przydasie to coś, co uwielbiam i mam na nie wieeeeelką ochotę. Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Staję w kolejce i gratuluje setnego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :) dołączam do obserwatorów i zamieszczam banerek w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    zapraszam na candy do mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. grzecznie ustawiam sie w kolejce !!
    tes30.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję już dawno więc w kolejkę się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie zawalczę o takie nagrody :) pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne przydasie:-) Piękne kolory guzików, piękne koraliki :-) Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce. Na facies też się udzieliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. TAKIE CUKIERASY NIE MOŻNA OMINĄĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj,
    -200 przydasi i setny post??!!!! IMPONUJACE!
    Gratuluja i przesyłam zyczenia wielu dalszych twórczych pomysłów.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydasiowe szaleństwo! Więc i ja się zgłaszam do zabawy :)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Po takie śliczności zgłaszam się i ja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej jakże słodko :)
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Oczywiście lubię to i jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Superaśne candy. Polubiłam na fb jako Iwona P.M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się oczywiście i zapraszam także do mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    Lubię na fb Weronika C
    obserwuję jako werka_uk2000
    dodałam banner o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również się dopisuję:)
    W obserwowanych też się dopisuję.
    Zapraszam i do siebie.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I jaa i jaa się ustawiam w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się w kolejce do zabawy :)
    obserwuje , banerek na blogu obecny i polubiłam na fb jako Angelika R.

    OdpowiedzUsuń
  37. Raj dla miłośników papierowego DIY. Staję w kolejeczce.
    Stronę lubię jako Anna Kaczmar, bloga obserwuję jako Ana, a baner mam u siebie na blogu, gdzie serdecznie zapraszam: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ =)

    OdpowiedzUsuń
  38. O super !! Niestety nie mam bloga. To mój e-mail wercia111@poczta.onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cuda do przygarnięcia to i ja ustawie się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękności :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmm...
    zgłaszam się

    obserwator;Ania xD
    pasek boczny: styleeworld.blogspot.com
    mail: ani1595@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja też się zgłaszam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam sie w kolejce zapraszam na zakatekniezyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Polubiłam też facebooka zapraszam do mnie https://www.facebook.com/BukietKusudama?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo... ale słodkości!! Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się !!!:)
    na fb polubiłam -Emilia Górska
    banerek na blogu :))
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne słodkości:) Oczywiście się przyłączam. Na fb również polubiłem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Banerek jest :)
    W kolejeczce stanę ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  49. A może by tak spróbowac szczęścia po raz drugi? :))) bardzo kuszące słodkości :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Polubiłam na fb. Banerek wstawiony na stronkę!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dopisuję się do listy, śliczne przydasie. Pozdrawiam

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne przydasie, dołączam do listy, pozdrawiam

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. http://nutinkowewypieki.blogspot.com/ Banerek jest i ustawiam się w kolejce .

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo, jakie bogate candy! Gratulacje z okazji 100 wpisu :) Też się zgłaszam - polubione na FB i banerek na blogu http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniale CANDY! Zgłoszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniałe :)
    zapisuję się.
    i dodałam do obserwatorów ! ; p

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się
    jestem obserwatorem
    banerek dodany
    kolczyki-julki.blogspot.com
    julkagolen@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się do candy,jestem obserwatorem ,bo bardzo zaciekawił mnie twój blog i będę tu często zaglądać.Banerek też już dodałam na swój blog.Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne candy! Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mmmm, super! Może będzie dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  61. hej zgłaszam się do zabawy, banerek zamieszczony

    Leevy z bloga http://pracerecznebyleevy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. zgøaszam sie! ;)
    Obserwuje Cie ;D
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. o jakie cudeńka!! biorę udział
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Smerfnie się zapisuję :)

    I z całego serducha gratuluję 100 postów :) i życzę jeszcze więcej kolejnych setek :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne rzeczy. Staję grzecznie w ogonku.
    :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. ja rowniez sie zapisuje do cukierasowego ogonka ;D juz cie obserwuje i wyslalam zaproszenie na fb :D moj blogas http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  67. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Apetyczne cukieraski :) z checia postoję :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, wspaniałe rzeczy przygotowałaś w prezencie.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się :) banner już wstawiony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :))
    Lubię na fb jako: Iza Z.
    obserwuję jako: CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  72. chętnie się zapiszę :)
    pozdrawiam serdecznie ;)
    http://tajemnicza18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Smakowite łakocie rozdajesz. Ja też się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Chętnie wezme udział w zabawie .
    Baner wstawiony i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się i dalej życzę takich świetnych wyników :-))
    Banerek wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  76. na facebooku lubię cię jako karolina p.

    OdpowiedzUsuń
  77. Życzę wielu kolejnych setek postów,serdecznie pozdrawiam i zostawiam zgłoszenie.

    http://margotka-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkie warunki spełnione :)

    http://margotka-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. nie ma co, dla takich cudnosci trzeba sie zapisac!!!
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :D Banerek już jest na kredka-zgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Pięknie tu u Ciebie, dlatego zostaję na dłużej, ustawiam się w kolejce i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Drugiej setki i wielu następnych życzę.
    Po przydasie to ja z chęcią się zapisuję;-)
    kliknęłam na fb, cudne są pomalowane przez ciebie twarzyczki.

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej, świetne candy. Udostępniłam baner na swoim blogu w pasku bocznym : www.goga91.blogspot.com - dołączam również do obserwatorów oraz do fanów na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  85. "100 postów to za maaało, 100 postów to za maaało- 200 by się tutaj zdało..." Gratuluję i życzę Powodzenia! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękna rocznica i przepiękne candy, gorąco pozdrawiam :)
    http://starakroliczyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. piękne candy ,moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  88. Jakie słodkości, tez się zapisuję, obserwuję i polubuję:)
    Gratuluje liczby postów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja się piszę na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  90. super cukierki, fajnie było by wygrać...
    a przy okazji zapraszam na candy do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam sie po te cudowności;]
    Banerek u mnie na blogu;]
    Obserwuję jako Miki88

    OdpowiedzUsuń
  92. nie mam pojęcia jak to się stało, że dopiero dzisiaj te cudowności moje oczka ujrzały! nie wiem, ale już już staję w tę dłuuuugą kolejkę :) ślicznych masz modeli i modelki przy tym malowaniu twarzy, zresztą Twoje dzieła też są super :) także obserwuję i lubię na fejsie jako Sara Burchert ;) banerek wisi już na blogu a ja czeeekam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Obserwuję i polubie fanpage :D

    http://handmadepati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Z przyjemnością się ustawiam, chociaż fb nie posiadam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. gratuluje setnego wpisu!
    ależ słodkośći!

    blog.scrap-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję :). Życzę kolejnych setek postów :)
    Ustawiam się w kolejce, info tutaj: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Komplet,2,ID493167608,n

    OdpowiedzUsuń
  97. Wow! Ile różności! Scrapoowaniem się nie co prawda nie zajmuję "na poważnie", ale chyba znalazłabym zastosowanie dla tego, co widzę na zdjęciu. :) Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluje setnego postu:) Z wielką przyjemnością ustawiam się po przydasiowe różności:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratulacje :)
    Chętnie dołączam do obserwatorów i staję w kolejce po tę masę dobroci :)
    Banerek jest tutaj: chatazodzysku.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję setki i życzę wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy. Zapraszam do mnie http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Oj ależ fajności. Staję w kolejce :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  102. jeszcze ja staję w takiej długiej kolejce a co może to mi się poszczęści pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  103. To i ja sie dopisuje: www.hobbymama.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam,
    trafiłam tutaj przez przypadek,ale na pewno zostanę na dłużej :)
    Tym samym dołączam do obserwatorów i dopisuję się do candy.... może po raz 1-szy los się do mnie uśmiechnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję?? oczywiście! Jako mixoflifetestuje
    Mój mail: mixoflifeblog@gmail.com
    Baner? TAK: http://mixoflifetestuje.blogspot.com/
    Na fb lubię jako: Monika B. (fanka nr 73)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Lubię, obserwuję, bannerek linkuję: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    Z chęcią się zapisuję, bo właśnie w tym tygodniu mój Synek zaczął przedszkole i jego panie po rękach całują za takie cuda, bo głowy mają pełne pomysłów a przedszkole ma puste kieszenie więc liczę, że po przez szczęśliwy los w candy napełnię im je tymi przydasiami!!!

    Ma_niusia

    OdpowiedzUsuń
  107. Witaj:) ustawiam się w kolejce po przydasiowe cudeńka..

    OdpowiedzUsuń
  108. Ustawiam sie i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. rzutem na tasmę zgłąszam się!

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. I ja grzecznie stanę w kolejce.Super candy! Naprawdę te kolorowe przydasie by mi się bardzo przydały :-)
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń

  112. - Umiescic banerek u siebie na blogu
    ok - http://my-stardoll-zyrafa.blogspot.com/
    - Zostawic komentarz pod postem
    :}
    - Bedzie mi milo powitac nowych obserwatorow ale nie jest to obowiazkiem
    obserwuje
    - Bedzie mi bardzo milo gdy polubisz moja stronke na Facebooku dotyczaca malowania twarzy dzieciakow
    http://www.facebook.com/pages/Cork-Face-Painting/395759703819811
    ( dla obserwatorow i osob, ktore polubia mojego facebooka wylosuje nagrode niespodzianke)
    lubie to :} konto klemcia d....
    zg sie

    OdpowiedzUsuń
  113. Życzę dalszych przyjemności w blogowaniu i rozwoju umiejętności z okazji 100-etki ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zapisuje sie i ja bo nagroda poprostu super ;)
    Moj blog: zapiskitakowe@blogspot.ie - info o candy w zakladce 'Candy'
    Obserwuje twoj blog i lubie stronke na fb jako Katarzyna Grajkowska

    A teraz ide sie modlic do sw. Judy (patron od rzeczy niemozliwych) zebym wygrala :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja również ustawiam się w kolejce, choć na szarym końcu, to mam nadzieję, że tym razem mi się poszczęści;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję i polubiłam na FB :)
    Bardzo chętnie zapisuję się, bo candy niesamowicie smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  117. chętnie się zgłoszę na to kolorowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  118. RÓwnież ustawiam się w kolejce.
    Mam nadzieje,że zdążyłam...:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  119. We are protecting the Army, Navy, and Coast Guard. Now, we can protect you. Start your free trial.

    OdpowiedzUsuń
  120. Are you looking for free Facebook Followers and Likes?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń