środa, 30 maja 2012

My new collection for girls / Moja nowa kolekcja dla dziewczynek

My new collection for girls / Moja nowa kolekcja dla dziewczynek

Postanowilam stworzyc nowa kokardkowo - kwiatkowa kolekcje 
akcesorii do wlosow dla malych i wiekszych dziewczynek :)
A oto czesc pierwsza:

I decided to create a new collection of hair accesories for big and small girls. 
Mainly bows and flowers. This is it, part one:






Przy okazji chcialam bardzo mocno podziekowac Wam za kazde mile slowo, odwiedziny i wsparcie. Jestescie nieocenione. Dziekuje Wam dziewczyny :*
Udanego wieczoru :*

5 komentarzy:

  1. O!! ale słodziuchne, jaka szkoda że nie mam ani córci ani wnusi. Może się kiedyś doczekam dziewuszki czas pokaże, a Twoje kokardusie są przeurocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł, gratuluję :) i do tego wykonane przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne:)) spodobają się chyba każdej małej dziewczynce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie wyszło :) Wspaniale będzie się komponować na głowach Młodych Dam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze! Wyznam ci w sekrecie, że twoje opaski strasznie mnie zainspirowały i już niedługo pokażę na blogu co z tego wynikło :) Z tego powodu chciałabym ci podarować wyróżnienie - po szczegóły zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń